27 paź 2014

my novelty

Ostatnio jakos nie mam ochoty na nic, nic mi sie nie chce, moglabym caly czas siedziec w domu i z niego nie wychodzic... Moze to przez pogode.. uwielbiam jesien, ale pogada tak szybko sie zmienia raz jest pieknie, slonecznie, cieplo, a kolejny raz pada jest zimno i szaro. Z racji tego, ze nigdzie w sumie nie wychodzilam to dodam kilka nowosci, ktore zawitaly w mojej szafie :) 



Nie nosze sukienek ot tak na codzien, ale jesli jest okazja, kiedy moge jakas ubrac, chetnie wkladam na siebie. 
1. Top Shop, 2. New Look, 3. New Look 
4. Bialy kombinezon, musze sie przyznac, ze w zyciu nie mialam kombinezonu na sobie, a ten bardziej przypomina sukienke, mam nadzieje, ze bedzie sie tak dobrze nosil jak wyglada :D


Pare drobiazgow do pokoju :) 


Ostatnio zastanawialam sie, czy czegos by tu nie zmienic, dodac troche wiecej blondu, tzw. Ombre.. nie wiem.. ^^ 




5 komentarzy:

  1. Te drobiazgi są fajne ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kombinezon ;)
    zapraszam na nowego posta : maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie urzekł kombinezon. Niestety moja waga nie pozwala mi na takie szaleństwa, ale jeśli tylko możesz - korzystaj :D

    OdpowiedzUsuń
  4. amazing blog. would you like to follow each other ?

    http://fleuryina.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Great pics, love it
    http://oneusefashion.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń