21 paź 2014

insta-lately



1. Zdjecie z instagram robione przed dodaniem ostatniego posta. Uwielbiam siedziec wieczorami w domu, kiedy na dworze jest zimno, z goracym kubkiem herbaty, w cieplym sweterku i na luzie :) 
2. Slodycze to jest moja ZMORA, codziennie musze zjesc cos slodkiego. 
3. Kiedy siostra mnie odwiedzila wybralysmy sie na pyszne ciacho i kawe. 
4. Moja najcudowniejsza siostrzenica na swiecie! Tosia :-*


1. Domowy hot-dog mojej mamy, somersby, uwielbiam. 
2. A tu jeszcze wspomnienie z wakacji, wypad na miasto z siostra i znajoma. 
3. Przerwa w pracy, wskakujemy w spodniczke i idziemy na miasto! (praca sesonowa) :D 
4. Lody, bita smietana, bakalie :D 


1. Mala przekaska, cos slodkiego zawsze na plus.
2. Ostatni outfit.
3. A tu kolejna robota mojej mamy, BIG hamburger. 
4. Weekendowo, spacerowo, converse <3 


1. Kolejne somersby, raz na jakis czas pozwalam sobie wypic :) 
2. Kawa! Odpoczynek w trakcie zakupow :) 
3. Moje wypady na miasto czesto kancza sie niestety fast-foodem, grrr.
4. Piwo cytrynowe, nastepne wyjscie na miasto :D 




5 komentarzy:

  1. oo widzę spore zmiany na blogu :) dawno mnie tu nie było
    noemisoul.blogspot.com
    instagram.com/szaryk_a

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice photos

    New post in
    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki ;-). Może będę wpadać, jak nie zapomnę adresu ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana podasz link do instagramu Twojego?

    OdpowiedzUsuń